Semestern är snart slut!

Det är först nu sista veckan som jag har landat och verkligen kan koppla av. Märkligt! Men det fanns vissa förväntningar inför semestern. Jag har planerat trots att jag inte skrivit in det i almanackan. Nu hade jag hade bestämt mig för att rensa i röran. Allt som inte var nödvändigt skulle bort. Visst, jag har städat arbetsrummet så det ser riktigt prydligt ut.  Satt in papper i pärmar och städat bort det onödiga. Nu laddar jag för en bakluckeloppis i augusti. Dessutom har jag sovit ut, ätit långfrukost, tagit långpromenader, hälsat på delar av släkten och även umgåtts med nya trevliga vänner. I morgon åker jag till Bollnäs och träffar min gamla mamma och min syster. Jag ser även fram emot en lunch med mina kusiner, annars är det absolut ingen riktig sommar!

Några pärlor från semestern....

Hos Marianne och Stellan fick vi njuta av....


Den goda gösen från Hjälmaren


Pelargoner i växthuset


Ännu en pelargon


Denna vackra rosenportal


Barnbarnen Alice och Gustav busar framför växthuset

Hos Leif och Marie i Gottsätter


Bländande utsikt från sommarhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0