Utan röst

Det som började med en oskyldig snuva har resulterat i stämbandskatarr. Nu är det total tystnad som gäller. Det är inte lätt att vara tyst när jag i vanliga fall pratar mycket, framför allt i mitt jobb. Men nu finns inga val och det är bara att gilla läget! För mig känns det som control alt delete - att börja om i från början med allt, igen! Jag tycker inte om att tappa fart men mitt sunda förnuft säger att jag behöver vila och ta det lugnt, det är kanske därför jag sitter här med stämbandskatarr, trots allt! Det är lätt att vara efterklok. Jag borde veta när det är dags att ta en paus. Kroppen talar om när det räcker och den här gången gick det för långt! Men ibland har jag svårt att säga nej till något jag inspireras av och då får jag stå mitt kast.

Några goda tips när förkylningen är ett faktum

Aloe Berry Nectar makes my day

Honey, honey the best!

Från apoteket näsdukar med Aloe Vera

Strepsils - lenande och goda!
 
Färsk frukt är alltid gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0