Under Toscanas sol

I söndagskväll gick filmen Under Toscanas sol, en amerikansk romantisk komedi från 2003. Jag såg filmen första gången på bio och visst tyckte jag att den var rätt bra, men kanske lite för sockersöt. Nu kände jag att jag ville se den igen. Vi var till Toscana i maj 2010 under fem dagar med våra goda vänner Åsa och Lennart så jag ville helt enkelt uppleva lite nostalgi, Vive la Italia!


Vågar du följa dina drömmar, eller är det bara på film det fungerar? Kanske något att fundera över.
Jag är övertygad om att vi behöver drömma för att kunna utvecklas. För utvecklas gör vi hela livet om vi vill.



Toscana, San Baronto maj 2010


Vår inköpta lunch på Bellavista, hotellets tak


"Toscana är för mig god mat, vackra miljöer och slingrande smala vägar"

Kommentarer
Postat av: Åsa Friskman

Ja Eva, Toscana och Italien är något speciellt. Så vackert, så enkelt och de har så god mat! Jag älskar det och vill bara dit igen och igen.....

Kram Åsa

2011-01-12 @ 12:08:23
URL: http://www.lapoterie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0