En plats på landet

På kanal 8 tittar jag ibland på En plats på landet eller En plats vid havet. Det är folk i allmänhet som är trötta på att bo i storstan och vill  flytta ut på landet.  Det är så mycket inspiration till inredning och platser jag skulle vilja besöka. Programmet är Brittiskt och jag såg det även när jag var i Eastbourne i höstas. Att det skulle vara så vackert i England det kunde jag inte föreställa mig innan. Nu längtar jag tillbaka till det böljande landskapet med alla dessa får överallt,  det gör mig extra varm i hjärtat!



Vy från Downlands walk över Eastbourne


Downlands walk med får långt i bakgrunden


En utflykt till Winston Churchills Countryhome





Fler bilder från Churchills Countryhome

Jag kan varmt rekommendera en resa till dessa breddgrader bara för att njuta av naturen och landskapet. Bonusen är att bättra på engelskan, inte alls så dumt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0