December



Röda mattan i Stockholm den 4 december

Nu är det inte många timmar kvar av det gamla året. Jag vill gärna summera det gamla året innan jag blickar in på det nya året 2011. Innan jag går vidare med mina tankar vill jag dela med mig några bilder från december.


En riktigt god bakelse att njuta av i vintermörkret.

Hallonbakelse

En riktigt god bakelse att njuta av i vintermörkret





X-tåget mellan Gävle och Bollnäs, station Lingbo 23 december

Så mycket snö som kommit. Det var kaos på Centralstation. Många var det som skulle resa. Vissa tåg var inställda andra var föresenade. Mitt tåg var 50 minuter försenat.



Julklappskvitton

På tåget sorterar jag mina kvitton, skapar ordning tror jag, åtminstone för en stund.







Station Holmsveden

Nu är jag snart framme i Bollnäs ca 50 minuter försenat. Visst är det vackert med all snö!




Körsbärsbakelse från Centralbageriet i Gävle

Den var absolut lika god som den såg ut, mums!


Jul Jul strålande Jul....



Julafton i Gävle 2010





Cheesecake

Hos oss har det blivit tradition att äta Cheesecake som avslutning. Det går att göra några dagar i förväg och den är vansinnigt god!


Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0