Ett gott skratt förlänger livet!

Jag är just hemkommen från farsen Spanska Flugan som går på Folkets Hus i Gävle. Om du tycker om farser och att skratta då är det att rekommendera. Trots att jag sett den för en massa år sedan i Stockholm med bl a Carl-Gustaf Lindstedt och Lasse Berghagen så är jag road på nytt. Farser är helt omöjliga och det finns absolut ingen logik i historien, men som publik köper man hela storyn.

Bomhus Nästa spelar söndag 8 jan och fredag 14 jan, lördag 15 jan och söndag 16 jan. Biljetter finns att köpa även innan föreställningen på Folkets Hus.



Spanska Flugan med Bomhus Nästa


Mera skratt.....

Jag har även roat mig med att titta på serien Solsidan.
Serien kretsar framförallt kring två par och der
as omgivning: Alex (Felix Herngren) och Anna (Mia Skäringer) samt Fredde (Johan Rheborg) och Mickan (Josephine Bornebusch). Grannen Ove, (Henrik Dorsin) har den jobbigaste karaktärerna av alla. Han spelar en snål och inställsam granne, helt sanslöst! Rekommenderas varmt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0