Var lägger du din energi?

Nu i veckan hade jag kontakt med Camilla Jern, även hon dramapedagog, men nu sin egen i form av Camilla Jern Consulting. Coachning och föreläsningar tillhör hennes vardag och allt handlar egentligen om personlig utveckling.
Dem allra flesta vill nå sina drömmars mål, men vi stöter ofta på patrull att det inte blir som vi har tänkt. Med nya tankemönster och enkla övningar går det att utveckla mer av det liv vill ha.

Nu sista tiden har det blivit allt tydligare för mig att jag lägger energi på fel saker, energin rinner ut och jag orkar inte som jag har planerat. Jag behövde bli påmind om det här och nu vet jag hur jag ska arbeta vidare. Behöver jag hjälp så finns alltid Camilla Jern Consulting till hands.

Camilla Jern Consulting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0