Ett leende

Våra tankar styr oss mycket mer än vad vi tror. Det börjar redan på morgonen när jag slår upp ögonen. Då bestämmer jag mig för att det ska bli en bra dag. Det bästa jag kan ge till en medmänniska är ett leende. Jag får garanterat ett leende tillbaka. Svårare än så är det inte att få en annan människa på lite bättre humör. Kanske också utbyta några ord om vilket underbart väder det är idag. Då känns livet så mycket lättare. Jag blir också glad av att göra någon annan glad. Ge någon ett leende och märk skillnaden! Starta en epedemi av leenden!


Ett leende betyder så mycket

Kommentarer
Postat av: Åsa Friskman

Du har så rätt Eva! Le mot världen, det gör stor skillnad. Det gäller att ta vara på varenda dag.

Kram på dig och hoppas din förkylning gett med sig.

2011-02-08 @ 10:43:21
URL: http://www.lapoterie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0